[LINUX:26423] Re: Yeni domainler

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 16:45:55 EET

> Yeni domainler root serverlara eklenmedigi sürece sadece sizin ve o firmanin
> DNS 'ini kullanabilirler ki bu durumda da ICANN'in belirttigi yeni
> domain'lerle sinirli kalmanizin bir anlami yok. Bu firmanin size verecegi
> örnegin : .LINUX TLD'sini bile satabilir.
>
> Hatirladigim kadariyle Eylül-Ekim gibi bu domainler kullanima açilacak yani
> root serverlarda set edilecekler. O zamana kadar aslinda sadece reserve
> etmis olursunuz.

Bu korsan alan adlarinin (.online vs) ICANN tarafindan
onaylanmasi soz konusu degil. Aldiginiz riskin farkinda olun!
Eylul-Ekim'de ICANNín onayladigi 7 yeni alan adlari (.biz,
info, .pro , .name .aero, .hotels .. ) acilacak.

Korsanlar basariya ulasirmi, o baska mesele!

Bu arada, Turkiye'de yeni alan adlari acilmasini istiyorsaniz,
ya dns-sek@ubak.gov.trıe qyazin
yada dogrudan
http://kurul.ubak.gov.tr/dns/
sayfasinda gorusleriizi yazin.