[LINUX:26420] Re: Yeni domainler

From: Okan CIMEN (okan.cimen@rumeli.net)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 15:47:33 EET

Yeni domainler root serverlara eklenmedigi sürece sadece sizin ve o firmanin
DNS 'ini kullanabilirler ki bu durumda da ICANN'in belirttigi yeni
domain'lerle sinirli kalmanizin bir anlami yok. Bu firmanin size verecegi
örnegin : .LINUX TLD'sini bile satabilir.

Hatirladigim kadariyle Eylül-Ekim gibi bu domainler kullanima açilacak yani
root serverlarda set edilecekler. O zamana kadar aslinda sadece reserve
etmis olursunuz.

Iyi günler

Okan