[LINUX:26412] RE: Perl ile cgi

From: Serkan Ketenci (serkan.ketenci@rt.net.tr)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 11:05:48 EET

Merhaba,

Bende ayni yaptiginiz sekilde bir sayac yapmistim ama ara ara sayac sifirlaniyordu.
Programin ayni anda dosyaya yazma istemesinden dolayi olabilir. Lock kullanmak da cok saglikli degil, takilabiliyor.
Sonradan oraya okunan 0 veya NULL ise islem yapma gibi bir kontrol ekleyerek sorunu, biraz cozdum ama, daha mantikli bir cozum
olmali.

Sevgiler
Serkan