[LINUX:26307] Ynt: RE: Cross kablo yaptim

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 20 Mar 2001 - 01:23:40 EET

Selamlar..

Zamaninda neler yazmisiz bu mevzuda:

http://listweb.bilkent.edu.tr/linux/2001/Jan/0840.html

Cut&Paste =

[LINUX:24294] Re: cross kablo

RJ-45 jaki, analog sinyal ve Digital data gondermek icin kombine bir jaktir.
Bu jaki kablo giren yeri asagida ve SIKISTIRMA mandali arkada olacak sekilde
tutarsaniz, en soldaki 1. uc olur. Bu durumda jak uclari:

1. DATA TX +
2. DATA TX -
..

Sanirim, arada sirada "pes ettim, i$lemiycem gayri bundan sonra" diyerek
offline olup, ahaliyi merak icinde biraksada, pek cok bilgi bu listenin
arsivlerinde mevcut.. Hayirsever bir zengin bulsakta listeyi bir cluster
uzerine filan tasisak iyi olacak ama...

Saygi ve sevgiler..