[LINUX:26306] Re: transmit timed out, status 0000, PHY status 782d,resetting...

From: Baris Hasdemir (hasdemir@istanbul.linux.org.tr)
Date: Tue 20 Mar 2001 - 00:56:20 EET

> Selam,

selam murat,

> [...]
> datalarda loop a giriyor ve sonuc olarak bu mesajlar ile
> karsilasiyorsunuz.
>
> ifconfig down yaptiktan sonra hemen sonra up yapma yaklasik 10 saniye
> kadar bekle ve ondan sonra yap
>
> ifconfig eth0 down;sleep 10;ifconfig eth0 up; route add defa...
>
> gibi.
>
> en son nereden hangi driverlari cektin bilmiyorum ama via-rhide i
> kullanmalisin bu kart icin. bazi diagnostic toolari ile beraber
> www.scyld.com (ikinci beowulf vakasi:)) bulabilirsin. Yine Becker yazmis.
> gerci 2.4 icindekiler de isine yarayacaktir ama benden bu kadar.

evet zaten via-rhide.o yu kullaniyorum pci-scan.o ile birlikte
> Umarim sualinize bir nebze olsun katkida bulunabilmisimdir:))

eyvallah ustat da, olmadi sanki ya da ben yanlis yapiyom bisiyleri,

> ifconfig eth0 down;sleep 10;ifconfig eth0 up; route add defa...
deki route add defa... dedigin nedir?
cozemedim bi turlu default u denedim olmeyo.
sleep 10 diil 30 bile ise yaramiyo sanirim.

bi de bu kart buyuk datalarda loopa giriyo ne demek ben kernel download
edemiycem mi mesela bu kartla, kizarim oyleyse, hatta goturur adamin
kafasina atarim ve derim ki bu kart linux a ayak uyduramaz, eli ayaana
dolanirken sen nasil satarsin bunu bana utanmadan derim. :)

> (dalga gectigim dusunulmesin lutfen Baris i cok yakindan tanirim o yuzden
> boyle rahat yazabiliyorum nolmaz nolmaz simdi birileri niye guluyorsun
> adama filan diyebilir)

bekle az kaldi bi ogreniyim su linux'u ben sana gulecem :)
sevgiler,
baris