[LINUX:26267] Apache + Cgi

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 21:53:01 EET

Merhabalar,
Apache 'de hostname 'i localhost.localdomain.com olmadigi zaman "httpd"
yazinca hata aliyorum. Ornek olarak oncesinde makinanin adi AHMET ti. httpd
'i calistiramiyordum. Bunun onune gecmenin bir yolu varmi.?

Birde /etc/httpd/conf/httpd.conf dosyasini hernekadar kurcaladiysam da

http://127.0.0.1/ ' e browserdan gözattigimda
/home/httpd/html/index.html
görünüyor. Bunun /home/ahmet/ içinde index.html olmasini saglamam icin
nereyi degistirmem gerekli.
bir kac yeri degistirdima , sistemin restart olmasimi gerekiyor.?
Evet ise killall -HUP *** gibi bir komut uygun olurmu ?

Ve de son olarak ,
diyelim ki
http://ahmet.127.0.0.1/

adinda bir host yaraticam. ( Yada birden fazla )
Bunu nasil ayarlarim.?

herkese iyi calismalar

Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com