[LINUX:26206] Re: [LINUX:26201] YARDIM ve ÖNERİLERİNİ

From: Huseyin YUCE (hyuce@marun.edu.tr)
Date: Wed 14 Mar 2001 - 09:17:45 EET

Merhaba NetFinity,
128 K ya kadar modem fiyatlari ucuz fakat diyorsunuz ki 2 Mbit
cikacagiz o zaman 256 ve ustu icin 2 mbit modem almak zorundasiniz..
Modeminizin markasini TT den sizin baglanacaganiz uctaki modemle ayni
olmasi gerekiyor TT bunu istiyor..
Fiyat isterseniz yeni bir tane 2 Mbit lik Newbridge modem aldim fiyati
yaklasik 3000 + KDV seklinde idi ..
Router olarak Linux kullanabilirsiniz ama bu is icin size Cisco 850
(yanilmiyorsam) yterli olur onun fiyati pek fazla degil..
100 metre ustu icin ise DSL modemlerde kullanabilirsiniz..

Wednesday, March 14, 2001, 1:04:13 AM, you wrote:

N> Merhaba ,

N> Yardım ve Önerilerinizi bekliyoruz ,,,

N> İlk etapta 128 K'lık Leasedline için başvuracağız,Daha sonra 2Mbit e
N> kadar çıkarmayı planlıyoruz.Fakat bunu almadan önce biraz araştırma
N> yaptık.Bölgemizde bulunan Telekomun desteklediği modem-router almak
N> zorundayız,bunu öğrendik.Fakat biz bu iş için Linux ' un
N> kullanıldığınıda kulaktan dolmada olsa duyduk.Bu iş hakkında en ufak bir
N> bilgiye sahip değiliz.Birinci olarak böyle bir durum için Linux'u router

---
Saygilar....,

 Huseyin e-mail:hyuce@marun.edu.tr
09:15:21 14.03.2001

Camdan sarkma yarismasina girdi, rahmetli birinci oldu.