[LINUX:26197] Re: bir dosyayi silemiyorum

From: cagla gungor (tupac@mujiktr.com)
Date: Wed 14 Mar 2001 - 00:08:25 EET

slm,rm komutunu -i parametresiyle silmeye calisin. -i
parametresiyle silinecek dosyanin onaylanmasini
saglayabilirsiniz.-i parametresi silme islemini herbir
dosya icin onayiniza sunacaktir.Ardindan y tusuna
basarsaniz dosya silinecektir...yani..silinmesi lazim.
umarim olur.kolay gelsin.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html