[LINUX:26134] Re: 1500 Kişi için açılacake-mail hesabı

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 12 Mar 2001 - 16:47:12 EET

Merhabalar,

Sayet isim listesi degisiyor ve/veya ortalama yogunlukta
bir haberlesme olacaksa (cok az degilse demek istiyorum)
bir listeci robotu oneririm.
Listar en iyi alternatiflerden biri.
egitim kurumlarina 10 listeye kadar lsoft bedavadir.
Listar disnda, listproc, mailman (listeci) dusunulebilir.
Listprocun hazir binary'leri var
http://akgul.bilkent.edu.tr/~\kgul
http://akgul.bilkent.edu.tr/ftp/

sayet trafik az ve adres listesi degismiyorsa
megalist gibi yazilimlar var. yukaridaki adreste bulunabilir.

Sayet mesajlari kisisellestirmek isterseniz, o zaman perl , php,
python kullanmaniz da yarar var.

Saygilar
Mustafa Akgul