[LINUX:26127] Re: 1500 Kişi için açılacake-mail hesabı

From: Gokcen Ogutcu (biker-slave@biker.gen.tr)
Date: Mon 12 Mar 2001 - 14:42:41 EET

selam,

www.hotscripts.com da yada www.cgi-resources.com da perl ve php ile yazilmis
mailing list ve newsletter scriptleri bulabilirsiniz. ben 800 kisi icin perl
+ flat database kullaniyorum sorun yasamadim sonucta yaptigi tek sey alt
alta satirlari okuyuıp sendmaili acmak. ama eger isin icinde isim de var
hatta ilgi alanlarina vs gore gruplamalar var diyosaniz, o zaman saniyorum
daha kompleks bir programa ihtiyaciniz olacak gibi.

bana gore, bu isi cgi yada php gibi bir arabirimle cozmek mantikli.

gokcen
biker.gen.tr