[LINUX:26075] Mayday --> Rpm

From: Ahmet Tay (ahmettay@yahoo.com)
Date: Fri 09 Mar 2001 - 21:30:53 EET

Selamlar,
Rpm 4'ü yüklemek icin gerekli tar.gz paketini edindim.
rpm -e --nodeps rpm-3.0.3mdk.rpm ile cakismamasi icin erase ettim.

Rpm 4'de derleme esnasinda takildi. Hatirladim ki (is isten gecti ama .. )
lib 'lerin guncellenmesi gerekiyor. bunu bildigim icin var gectim.

rpm3-0-5.tar.gz 'yi aldim. Fakat bunuda derlerken

/usr/include/bits/string2.h:608 warning pointer of type 'void*'used in
arithmetic

diye hatalar aliyorum.
Ve hemen hemen derleme esnasimdaki bütün *.c dosyalarindan bu tarz hata
aliyorum.

Sanirim "make" ile derleme yaparken bir kac parametre eklemek gerekli ...

Yardimci olursaniz sevinirim.
Iyi calismalar.

Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com