[LINUX:26048] Conexant winmodem sorunu

From: Ozgur Selim (hakana90@crosswinds.net)
Date: Wed 07 Mar 2001 - 01:07:51 EET

Linux Mandrake 7.1 kernel 2.2.15 XFree86 4.0.2 modemim Conexant HSF
internal 56K

Daha once ugrasan oldu mu bilmiyorum ama maalesef ben kafayı bu winmodem le
siyirmak üzereyim.Yaptigim arastırmada butun link ler beni www.olitec.com
sitesine gönderiyor buradaki tar.gz uzantılı dosyayı (surucu) cektim kurmak
istedim butun islemleri yaptı /proc/modules dosyasinda eklemis oldugu
modulleri gordum ama kppp ile X altından modem sorgula dedigimde " modem is
busy " diyor herhalde tanitamadim daha önce bu conexant modemi olup da
tanitabilen varsa lutfen mesaj atsın.