[LINUX:26047] Re: wget

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 06 Mar 2001 - 23:59:29 EET

> Selamlar
> wget manual entrylerini okudum ama pek bi sonuca varamadim.
>
> wget ile bir sitenin icindeki dizini nasil kaydedebilirim.?
> Ornek ;
> " wget -r http://linux.org.tr/belgeler "
>
> ama bütün siteyi keydetmeye calisiyor.

wget -m -np -k http://linux.org.tr/belgeler/

belgeler dizininin hepsini alir ama uste cikmaz.
-np no parent demek o ise baslangic dizinin ustune cikma demek

-k href'lerdeki URL,lwrei relatif hale getir

-m mirror , yansila demek, izinlere vs de dikkat et demek
-nH no host , yukarida kullanilirsa linux.org.tr diizni
                yaratilmaz

Saygilar
Mustafa Akgul

PS: gecende chown hakkinda bir soru vardi.

chown -R kullanici-adi dizin-adi
seklinde kullanilir, dizin-adi icindeki herseye uygulanir