[LINUX:26015] loadkmap ile türkçe map yüklemek.

From: Nazım Koç (kocnazim@superonline.com)
Date: Sun 04 Mar 2001 - 19:59:57 EET

Bir mini linux sürümü üzerinde çalışıyorum.
Pek çok problemi çözdüm. Fakat Türkçe problemini
hala çözemedim.

busybox adında bir paket kullanıyorum. loadfont komutu ile
(redhat'taki setfont+consolechars'ın yaptığı gibi)
fontları yükleyebiliyorum. Fakat loadkmap ile keyborad
map'lerini yükleyemiyorum. busybox'daki loadkmap komutu
redhat'daki loadkeys'e karşılık geliyor herhalde.

loadkmap'i kullanınca "... not a valid binary keymap"
hatasını alıyorum. Türkçe için binary keymap nereden
bulabilirim ?

Teşekkürler,
Nazım Koç