[LINUX:26007] RE: Turkiye de Linux oyunla daha populer olur mu ?

From: Fatih Demir (professional@firstlinux.net)
Date: Sun 04 Mar 2001 - 10:09:29 EET

SeLamLar,

Gercekdende GuzeL bir konuya Degindiniz..
Ben sanirim Sizin tarifLerinize Gore 2. gruba giriyorum :)

Yani Internete Linuxden bir cok $eyi Linuxden haLLetmeye caLi$iyorum ama Nereye kadar..

Ben istemezmiydim Need For Speed i Fifa 2001 Tomb raider.. ornekLer cogaLtiLabiLir.. bunLari Linux aLtindan oynamak isterdim. ama bende bu tür oyunLari oynamaya ihtiyacini hissetdigim zaman MaLesef LiLo böLümünde "Dos" Diyip EnterLiyorum.

Bunun türkiyede yada Ba$ka bir üLkede sorumLuLuk aLan bir firma varmi oyun üzerine ? sanirim bi Quake 3 mü ne vardi.. Diher oyunLara ben rastLayamiyorum.
Ben Linuxde yILan oynamaya mecburmuyum :)?

SaygiLarimLa,
Iyi CaLi$maLar

--- "Umut G=?ISO-8859-1?Q?=F6kbayrak?=" <umutgokbayrak@operamail.com>