[LINUX:26005] Re: Qt 2.2.4 u kurdum Qt calisiyor ama KDE2 kurulmuyor

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Sat 03 Mar 2001 - 23:31:21 EET

OS> Qt yi kurdum simdi KDE2 yi kurmak istiyorum ama rpm paketlerini kurmak
OS> istedigimde qt 2.2.1 ve qt 2.2.0 paketlerine ihtiyac var diyor
OS> kde nin sitesinde instalation baktim ama orada eger kde2 kurmak isyorsanız
OS> qt 2.2 veya daha ustu paket gerekir diyor.Bende qt 2.2.4 olduguna göre niye
OS> calismiyor? hala anlayamadim yardımlarınızı bekliyorum.

RPM , bilgisayarına yuklu rpm dosyalarının veritabanında o isimleri
ariyor, bulamayinca da tabii ki yuklu degilmis zannediyor. Sen
kurdugundan eminsen, kde nin rpm lerini

rpm -ivh --nodeps rpm-dosyalarin

olarak kur. Yanliz ufak bir hatirlatma, kde 1.x sistemine yukludur, bu
bazi sorunlara sebep olabilir, rpm " i" yani install parametresi
yerine "U" , update parametresiyle kurman gerekebilir.

 Onur