[LINUX:25995] Ynt: konu disi

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sat 03 Mar 2001 - 12:50:55 EET

Selamlar...

"Darbelerle surulmek" benim biraz kafami karistirdi. Istediginiz, belli periyotlarla roleyi acip kapamak mi, yoksa roleyi darbeli surmek mi ? Rolenin darbeli surulmesi, tutma akimini indirgemek, start akimini duzenlemek gibi amaclarla kullanilir. Bunun icin RC4193, TL494 gibi bir PWM devresi, digeri icin iki transistor veya 555 kullanirsiniz yeter, 7474 gibi entegrelerde birde saat uretmek icin ugrasmaniz gerekir. 555'in datasheetlerine cesitli sitelerde (ureticilerin, philips, st, fairchild vs.), her turlu elektronik kitaplarinda vs. ulasabilirsiniz. Detay isterseniz ozel mail ile ulasin.

Saygi ve sevgiler.