[LINUX:25971] Ynt: qmailde mailler nerde

From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Fri 02 Mar 2001 - 15:40:49 EET

Merhaba

Hani bir mail atmistim ya sabah hatayi buldum gibi,süle bir sey diyor

Hi. This is the qmail-send program at fuar.adm.deu.edu.tr.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.
<berent@fuar.adm.deu.edu.tr>:
Sorry, no mailbox here by that name. (#5.1.1)

Iyi de maildirmake'le gayet güzel home dizinler altinda Maildir cur,tmp,new olusuyor.Hatta bir hata yapiyorum diye /etc/skel de tanimlayip yeni bir user bile açtim.Gayet güsel Maildir olusuyor.

Localden ya da disardan gelen mailler öylece kuyrukta duruyor,ha kuyrugu nerden görüyorsun diyeceksin mailq ile görüyorum,bi sekilde biraktim onu /bin/mail ile.

Orhan Berent