[LINUX:25970] Re: Herhangi bir makale.

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Fri 02 Mar 2001 - 15:40:31 EET

Merhaba,

Sorunlanlar SSS olsa da olmasa da, ozveri ile sorulan sorulara yanit veren,
bilgilerini paylasan herkese saygılarımı sunuyorum. Listeyi takip ettigim
surec icerisinde gercekten cok guzel sorular ve yanitlara rastladim. Sadece
yanit veren degil soru soran arkadaslara da tesekkur etmek gerekiyor. Malum,
sorular olmasa yanitlar olmazdi.

Anonim cozum konusuna gelince, boyle bir calismayi desteklememek mumkun
degil ama bence sadece o guzel turkulerimiz anonimdir.

Saygilarimla,
Ilker G.

> Kimden: Murat Koc [mailto:murat.koc@frontsite.de]
> Tarih: Friday, March 02, 2001 11:18 AM
> Kime: Multiple recipients of list LINUX
> Konu: [LINUX:25961] Re: Herhangi bir makale.

> Merhaba,

> derleyip dergide
> Yaparsam ne zaman
> yapmak için
> fkirlerinizi bana
>
> Simdi belki bircok kisiye ters gelecek ama acikcasi ben
> attigim bircok
> cevabin SIKCA SORULAN SORULARIN cevaplari oldugunu sanmiyorum.
>
> Dolayisi ile benim verdigim cevaplarin anonim olarak
> [...]
http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.