[Linux] Re: Ynt: Re: M$ neden lisansiz cogaltilabiliyor...

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Sat 30 Jun 2001 - 17:59:24 EEST

Selamlar..

Bir OS dagitimi hazirlamak cok kapsamli bir olaydir. Hele MS gibi
farkli lisanslama modelleriniz varsa bu dediginiz kopyalama korumasini
koymaniz imkansiz hale gelir. Ornegin XP bile bazi dagitimlarinda
lisans sormadan calisacak. Soyleki MOLP gibi tek bir lisans ve
numarayla birden fazla lisansa sahip olabilirsiniz. Gerci kirilamayacak
bir sifre ve kopya korumasi olmaz ama, Intel onun kendinden rica
edecegi bir anti debug genisletmesini koymaya da yan cizemezdi. Gerci
bu da cozmez, bir simulatorda calistirir gene kirarsiniz.

Saygi ve sevgiler..