[Linux] Re: Ynt: FW: ADANA'DA KOPYA YAZILIM ELE GECIRILDI(win2000magazine konusuna devam) [OFF-TOPIC]

From: ilker (ilker@nous.com.tr)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 18:15:35 EEST

Eylul wrote:

> Boyle bir durumda o sirkete gitmeden bilgisayara bakmadan kanıt nasıl
> olabilir ya da elde edilebilir sizce? Duyuru konusunda da birsey
> yapilabilecegini sanmiyorum. Yoksa hic bi konuda hic bi haber yazilamazdi.
> Kaldiki burada Kopya yazilim kullanildigi ortada ve sinirli bir kullanici
> gurubuna yapilmis bir duyuru soz konusu. Gerci Bu listeye atilmasiyla
> sinirlar biraz genisledi. Yani Ne diye tazminat davasi acacaksiniz. "Evet
> ben kopya yazilim kullaniyordum. Lisans gosteremedim. Ama neden bunu haber
> yapiyorsunuz?" pek hakli gibi gelmiyor bana

Ozaman neden mahkemeye başvuruluyor ve bir dava açılıyor. Ellerinde delil de
varmış madem yakaladıkları an kessinler cezayı.

Ama size su konuda katılıyorum. Yakalanan tarafın suçlu olduğu bir durumda
boyle bir harekete girişmesi bir çelişki gibi geliyor.
Ama yasalar gereği, bir hüküm verilmeden suçu kesinleşmiş gibi konuşmak herne
kadar deliller olsada sanırım yanlış...

Birine nasıl katil zanlısı demekle katil demek arasında fark varsa benzer
şekilde burada da bir fark var bence ...

ayrıca evt listenin amacına uymayan bir konu galiba....
ya özele taşımalı yada kapatmalı konuyu

sevgiler saygılar..
ilker