[Linux] Re: Ynt: FW: ADANA'DA KOPYA YAZILIM ELE GECIRILDI(win2000magazine konusuna devam) [OFF-TOPIC]

From: Eylul (eylul@eylul.com)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 15:37:53 EEST

Boyle bir durumda o sirkete gitmeden bilgisayara bakmadan kanıt nasıl
olabilir ya da elde edilebilir sizce? Duyuru konusunda da birsey
yapilabilecegini sanmiyorum. Yoksa hic bi konuda hic bi haber yazilamazdi.
Kaldiki burada Kopya yazilim kullanildigi ortada ve sinirli bir kullanici
gurubuna yapilmis bir duyuru soz konusu. Gerci Bu listeye atilmasiyla
sinirlar biraz genisledi. Yani Ne diye tazminat davasi acacaksiniz. "Evet
ben kopya yazilim kullaniyordum. Lisans gosteremedim. Ama neden bunu haber
yapiyorsunuz?" pek hakli gibi gelmiyor bana