[Linux] Ynt: FW: ADANA'DA KOPYA YAZILIM ELE GECIRILDI (win2000magazine konusuna devam)

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 13:35:10 EEST

Merhaba,
evet buralarda buz gibi bir etki yapti Adana'da ve benim sahit oldugum bir
kac olay daha var Adana'da adamlar gelip ms ile ilgisi olmayan diger
cd-romlarida alip gitmislerdi, ceza diye toplanan haraclar 10 ar milyar
seviyesinde, firmalarin ismini veremeyegim, birde eczanelere ozellikle faxta
numarasi gozukmeyecek sekilde fax cekmisler iste soyle yaptik boyle yaptik
diye eger isterlerse fax gonderebilirim...., az once okudugum maillere cevap
yazmak isterdim fakat arkadaslardan gerekli cevaplari almis sayin editor...
bir eczaci arkadasim aglamakli (gercekten aglamak uzereydi) bu ms tekeline
Turkiyede kimse karsi cikamayacakmi diye soru dun bana, yuz milyonlarca
dolar doviz yurt disina gitmekte, siz olsaydiniz ne cevap verirdiniz ?,
selamlar ...

Konu: [Linux] FW: ADANA'DA KOPYA YAZILIM ELE GECIRILDI (win2000magazine
konusuna devam)