[Linux] yerel agda asimetrik yonlendirme

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 29 Jun 2001 - 09:37:42 EEST

Merhaba,
Dogrudan Linux ile ilgili degil ama fikrinizi almak istedim:

Asimetrik yonlendirme iki uc sistem arasindaki paketlerin gelis
ve gidis yollarinin farkli olmasina neden olan oluyor.

Yerel agda yuksek bulunurluk (high-availability) icin sahip
olabilecegim yanyaya duran iki yonlendirici kutusu disinda asimetrik
yonlendirmeye neden olabilecek bir ag topolojisi dusundum, bulamadim.

Merak ettigim, asimetrik bir yonlendirme yapisinin bir yerel agda
hangi gerekce ile ve nasil kurulabilecegi... Fikri olan varsa ve beni
aydinlatirsa memnun olacagim.

sevgiler, selamlar,
-bd