[Linux] Re: belirli bir ip demetine izin

From: Fatih Ozavci (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 23:05:01 EEST

On Thu, 28 Jun 2001 15:47:40 +0300
Burak DAYIOGLU <dayioglu@metu.edu.tr> wrote:

> Ofir ARKIN'in yazdiklari neredeyse bir seneyi gecti yaw... :) Adam koca
> kitap yazdi neredeyse,
> surum 3.0 oldu...

evet dogru baya abartti... yalniz ben tarihini 1-2 diye biliyordum :-)

> Herkes onu kullanmak ile yetinmiyor; damarima basma... :) Ben yuksek
> lisans tezimi "use of
> passive network mapping to enhance network intrusion detection" basligi
> altinda yaziyorum ve
> tamamlamak uzereyim...

Buna sevindim gercekten guzel... yani ben isletme fak. de askerligimi erteletmek icin 2 ders biraka biraka devam ettigim icin boyle seyleri benden ne isteyen oldu ve ne bekleyen .. dokumanlarimi arastirmalarimi filan hep kendime yazdim ve yastik altina koydum... ama tasnif ediyorum... 1 ay sonra filan ortada gezmeye baslayacak...

> Kirilan gene PGP algoritmasi degil, uygulama programi... Ben de onu
> soylemeye calisiyorum.

En azindan burada anlastik :-)

> Teknik argumanlar ile konusalim deyince "teknik konular konusalim"
> anlamayin lutfen; "a,b ve
> c'nin tumu bilgili bir saldirgan tarafindan bertaraf edilebilir"
> dediginizde teknik argumanlar
> ile aciklamanizi rica etmistim; vazgectim... Gene yanlis anlasiyoruz ve
> bu tartisma ilgisiz
> yerlere dogru gidiyor...

Tartisacagimiz konunun adini koyup argumanlari belirleyip oyle bir mail atabilirsen bu tartisma daha rahat olabilecek sanirim... ve birde devam edeceksek yeni bir thread acalim... baksana subjecte nerelere gitmisiz... :-)