[Linux] Re: belirli bir ip demetine izin

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 15:47:40 EEST

Fatih Ozavci wrote:
> once ozelden Muratla konustugumuzda onada soylemistim OS detection konusunda ICMP var... 1-2
> aylik bir mevzu... Ofir Arkin belki bilirsin... herkes bugun nmap, siphon, p0f, queso, rvscan
> kullanmakla yetiniyor.. oysa bu teknik bir cok seyi acikliyor... bundan cok az kisinin haberi
> var... sen gercekten takip edebiliyorsundur katilirim... ama etmeyenlere ve bu ise bas koyan
> kisilere securityfocus'un pen-test mailing listini tavsiye diiim... yeni bir cok seyi
> goreilirsiniz orada...

Ofir ARKIN'in yazdiklari neredeyse bir seneyi gecti yaw... :) Adam koca
kitap yazdi neredeyse,
surum 3.0 oldu...

Herkes onu kullanmak ile yetinmiyor; damarima basma... :) Ben yuksek
lisans tezimi "use of
passive network mapping to enhance network intrusion detection" basligi
altinda yaziyorum ve
tamamlamak uzereyim...

> Bu demin ki sifreleme konusuyla alakali degil... Sadece PGP kirilamaz demislerdi zamaninda ama
> sifreleyen programlarin aciklarinin olacagini kim tahmin ederdi ?... Tehlike beklenmeyen her
> yerden gelebiliyor demek istemistim...

Kirilan gene PGP algoritmasi degil, uygulama programi... Ben de onu
soylemeye calisiyorum.

Teknik argumanlar ile konusalim deyince "teknik konular konusalim"
anlamayin lutfen; "a,b ve
c'nin tumu bilgili bir saldirgan tarafindan bertaraf edilebilir"
dediginizde teknik argumanlar
ile aciklamanizi rica etmistim; vazgectim... Gene yanlis anlasiyoruz ve
bu tartisma ilgisiz
yerlere dogru gidiyor...

> bypass etmesini anlatalim... icerik kontrol icin koyulan websensein uzerinden nasil networke
> sizilacaigni tartisalim... bunlar sanirim bilimsel argumanlar... ve hepsi somut...

Bunlar bir tartisma "argumani" degil, "konusu"...

sevgiler, selamlar,
-bd