[Linux] Re: ntfs mount ve statupta hdd check ile ilgili bir soru

From: Vasfi UYSAL (vasfi@alpha.med.ege.edu.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 13:46:12 EEST

Bunun Redhat in sitesi ile ilgisi yok
Redat cd sinde kernel-source-xxxx-xxxx.rpm gibi bir dosya olacak oncelikle
onu kurman gerekecek
daha sonra
usr/src/linux
dizinine gidip kernel i yeniden derlemen gerekecek
oradaki secenekler arasinda zaten ntfs ile ilgili olan kismi goreceksin.
www.linux.org.tr daki belgeler arasinda kernel derleme ile ilgili bir yazi
vardi diye hatirliyorum