[Linux] Re: ntfs mount ve statupta hdd check ile ilgili bir soru

From: sanalist (sanalist@veezy.com)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 13:41:24 EEST

Merhaba
 Sanirim ntfs modülü eklenmeli.Bunu redhat 7.1 e nasil eklerim.Redhatin
 site'inda birkaç sekilde search ettiysemde ulasamadim bir sonuca.Bunu
 indirip derlemek gerekiyor muhtemelen..Bu modülü bulabilecegim bir site
 flaan varmi acaba.

 Bilgisyar düzgün olacak kapaniyor.Ama bu check islemini her seferinde
 yapiyor.30 gb olan eski diskimde mandrakede redhatta böyle bisi
 yapmamisti.Normal olarak shutdown -h now diyorum.ve herhangi bisi failed
 olamadan kapaniyor.root filesystem
  reiserfs olarak nasil seçebilirim.?
 Bilgi için tesekkürler.

 Iyi çalismalar.