[Linux] Re: belirli bir ip demetine izin

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 13:28:12 EEST

ozel yasak ona gore

bizde ogrenicez bisiler

 ____________________________________

| Murat SULUHAN
| GLOBALSTAR - TE.SA.M. T.U.R.K. A.S.

|____________________________________

-----Original Message-----
From: linux-bounce@linux.org.tr [mailto:linux-bounce@linux.org.tr]On Behalf
Of Fatih Ozavci
Sent: Thursday, June 28, 2001 8:10 PM
To: linux@linux.org.tr
Subject: [Linux] Re: belirli bir ip demetine izin

        Walla bilmiyom ilk defa bu kadar gaza geldim :-))))))) ssh ve ssl konusunda
da bazi dokumanlar filan onerebilirim... bi onceki maildeki adrese bir bak
derim ben... orada bicok ayrinti var...
www.monkey.org/~dugsong .... bi de www.securityportal.com dan kurt seifeird
miydi neydi o adamin bu konuda ssl ve ssh bitiyormu diye bi yazisi var bence
bi oku... soylediklerimi daha rahat anlayacaksin... ozelde konusmak istersen
olabilir... ama sanki listedede birileri birseyler ogreniyor gibime
geliyor... hosnutsuzlarsa olabilir... Bu arada serdar da katildi aramiza
zaten bi onceki mail ile :-)))

On Thu, 28 Jun 2001 12:54:44 +0300
Burak DAYIOGLU <dayioglu@metu.edu.tr> wrote:

> [...]
sertifikasi ayni diskte ise ve ben