[Linux] Re: ntfs mount ve statupta hdd check ile ilgili bir soru

From: Vasfi UYSAL (vasfiuysal@yahoo.com)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 13:15:50 EEST

Merhabalar

 Filesystem desteginin herhangi bir surumle ilgisi
olamaz yani ntfs i RH mount edemeyip Mandrake mount
ediyor seklinde degil yani olay
belkide mandrakede gelen derlenmis kernele ntfs
destegi verilmistir yada ntfs modulleri uzerinde
geliyordur.

 Bunun icin Redhat ta tekrar cekirdegi derleyip ntfs
destegi vermeniz yada ntfs destegini modul olarak
olusturmanız gerekebilir.

Acilistaki konu ise eger bilgisayariniz duzgun bir
sekilde kapanmiyorsa acilista filesystem i check
etmesi cok normal .
bu konu ile ilgili olarak kurulumda root filesystem
reiserfs olarak secmenizi oneririm.

 ( Bu arada ntfs icin write destegi vermemenizi
tavsiye ederim sadece kisisel gorusum fakat
bahsettiginiz sekilde acilistaki bir check sayesinde
ben win2000 kismini kaybetmistim partitionumun )

 - Vasfi UYSAL