[Linux] ntfs mount ve statupta hdd check ile ilgili bir soru

From: sanalist (sanalist@veezy.com)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 13:01:58 EEST

Merhaba
Ntfs(win2000) partionımı Redhat 7.1 de mount edemiyorum.Bunu Mandrake 8.0 da yapabilmiştim.Redhat bunu desteklemediğini falan söylüyor.
Redhat 7.1 boot ederken hdd yi check ediyor.ve sürekli timeoutlar veriyor.harddiskim 40 Gb .Redhat 7.1 30 Gb lık bir önceki diskimde böyle hatalar vermemişti.Bunu neden yapabilir ve başlangıçta bunu disable etmenin yolu varmı.ntsysv ile
startup programlarına baktım fakat işin içinden çıkamadım.
Yardımlarınız için teşekkürler.

İyi çalışmalar.