[Linux] offtopic: Liste uyeligi

From: Vasfi UYSAL (vasfiuysal@yahoo.com)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 12:17:24 EEST

 Merhabalar Arkadaslar

 Daha onceden bu listeye vasfi@med.ege.edu.tr
 adresimle uye idim gecenlerde buradaki med
 makinasinda yapilan upgrade isleminden sonra
 liste aboneligimin iptal edildigini gordum ve
 listeye bu adresle uye olmaya calismama ragmen
 bir turlu bunu beceremedim. Problemin bendemi
 oldugunu anlamak icin yahoo dan bu mail adresini
 alip uye olmayi denedigimde problemin bende
olmadigini anladim ..

 Simdi tekrar eski mail adresim ile bu listeye nasil
uye olabilirim konusunda bana yardim edebilecek olan
varmi acaba ???

  - Vasfi UYSAL