[Linux] Re: linux ms'ten dayak yemez

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 10:16:25 EEST

On Wed, Jun 27, 2001 at 09:00:05PM -0700, Burak DAYIOGLU wrote:

> slm,
> Linux'u MS'i dover degil ama en azindan "dayak yemez" demek uzere MS'in
> son raporuna satir satir yanit uretecek bir belge uretmek uzere
> calismalara baslayacagiz. Ben kendisi ile gorustum, sagolsun kabul etti.
> Calisma grubunun sorumlulusu Baris Simsek olacak. :)
>
> Mesajin bir kopyasi da Berk Demir'e gidiyor. Berk, mumkun ise bize bir
> tartisma listesi acabilir misin?
>
> Simdilik hafif tempo ile yapilacak bu calismaya katilacaklar Baris'a
> birer mesaj gonderip liste acildiginda ilk uyeleri olabilirler...
>
> sevgiler, selamlar,
> [...]

yani Hoca, :)

Sabah mailleri okuyorum, ordan burdan mailler gelmis ben de varim diye, adamlara ne diyorsunuz ya diyorum. Ve en son bu maile rastladim. Demek ki hikmeti buymus.

Tamam hemen basliyoruz o zaman.

Bu arada bu gruba katilmak icin mail atip da benden 'ne diyorsun kardesim' gibisinden mail alanlar bu maillerimi dikkate almasinlar...

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --