[Linux] linux ms'ten dayak yemez

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 07:00:05 EEST

slm,
Linux'u MS'i dover degil ama en azindan "dayak yemez" demek uzere MS'in
son raporuna satir satir yanit uretecek bir belge uretmek uzere
calismalara baslayacagiz. Ben kendisi ile gorustum, sagolsun kabul etti.
Calisma grubunun sorumlulusu Baris Simsek olacak. :)

Mesajin bir kopyasi da Berk Demir'e gidiyor. Berk, mumkun ise bize bir
tartisma listesi acabilir misin?

Simdilik hafif tempo ile yapilacak bu calismaya katilacaklar Baris'a
birer mesaj gonderip liste acildiginda ilk uyeleri olabilirler...

sevgiler, selamlar,
-bd

ps: umarim baris cok kizmaz... :)