[Linux] Bad Sector ?

From: Muhammed SOYER (msoyer@ges.net.tr)
Date: Thu 28 Jun 2001 - 03:22:29 EEST

Merhaba,
  Daha Once listede gecmisti galiba ama suan hatirlayamadim ..
İcinde bad sector olan bir linux diskini nasil baska bir diske aktarabilirim ?
disk 17 Gb ama 2 gb i kullaniyor ..bunu 10 luk bir diske aktarmak mumkun mudur ? dd ile denedim ama 10 luk diskin kucuk geldigini soyluyor ..
Sonra partimage diye bir arac buldum buda partitinlarin imagelerini almaya yariyormus ..Denedim fakat badsectore gelince direk cikiyor devam edemiyor
e2fsck yi -c ile calistirip bad sectorleri isaretlemesini sagladim ama yine partimage okumadi ..
Sistemi yeniden kurmadan bunu yapmanin bir yolu var midir ..Tabii birde ayni boyutta disk kullanmadan halletmemi saglayacak ..

Fikir ve oneriler icin tesekkurler

This message was sent by Postaci Webmail. See www.trlinux.com for details.