[Linux] Re: win2000 magazine

From: Tanju Aktuğ (aktugt@hipokrat.org)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 22:05:44 EEST

Dogrusu bu konuda biraz Sayin Vardar biraz agir elestiride bulunmus.
GNU yazilimlar cekirdekten ibaret degil. Bir cok yazilim var ve bu
yazilimlarin acik kodundan yola cikarak, ulkemizde de bir cok yazilim
gelistiriliyor.
Ornegin PhPNuke ile bir fakulte otomasyonu gormek isterseniz
http://tip.deu.edu.tr
ya da
http://www.aucc.kongresi.net
sitelerine bir bakin.
Belki excell veya word'un kaynak kodu acik olsa idi, onlardan
yararlanip, amacimiza daha iyi hizmet edecek gelistirmeler de
yapardik...

Tanju aktug