[Linux] Re: win2000 magazine

From: siseci (siseci@istanbul.meteksan.com.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 19:05:50 EEST

Selamlar.

1. Bence de bi tezkip yapilmali.
Burak Hocam, bu konuda benim de iki elim birden havada.=20

SayIn DemirkapI,

> Lutfen sevgili hocam hakkinda oyle $eyler soylemeyin.
> Herneyse, dedim ya PC toplamayi kendisinden ogrendigim sevgili hocama
> lutfen daha kibar yakla$iniz. Kaciniz 80'li yillarda PC toplardi
> soyleyin . . .

Tamam siz haklisiniz hocaniz sonucta ama biz daha cok hakliyiz...

Soyliyeyim, ben 22 yasindayim. O zaman kIsa don la dolasIyordum =
ortalikta.
PC lerle tanismam Orta 3 de iken olmustu. Ondan once Amstrad, Amiga,
Commodore
falan kasardim...

Ama belirteyim ki yaklasik 5 yildir Linux ile ugrasIyorum.

Demis ki hocanIz yazIsInda, Windows u isportacilardan 5-10 M TL ye
bulabilirsiniz.

Yaw gidin aynI isportacIya sorun Redhat var mI? Bi sorun yaw.
Yada sorun Mandrake var mI diye? Adam var diyecek tabiki sana..

HocanIz demiski,

> Ben yapam?yorum da =F6nlerinde kaynak kodu a=E7?k olan bir sisteme =
sahip
Linux'cular,=20
> =F6zellikle de T=FCrk Linux'cular, ?imdiye kadar neler yapt?lar? =
Say?lar?
binleri,=20
> hatta onbinleri bulan T=FCrk Linux'cular?n?n yapt??? ne var? ?imdiye =
kadar
bu a=E7?k=20
> Linux kodunu inceleyip neler de?i?tirdiler? T=FCrkiye'de yap?lan tek =
?ey hi=E7
kimsenin=20
> kullanmad??? bir T=FCrk=E7e Linux s=FCr=FCm=FC: Turkuaz. =D6yleyse bu =
iddia da havada
bir iddia.=20

Tamam siz yapamayabilirsiniz ama bu kimsenin yapamadIgI yada yapmadIgI
anlamIna gelmez.
Benim bi tanidigim var, bilimum program kodu ile oynayip backdoor =
yapiyor,
kernel icin
backdoor yazmak la ugrasiyor.
E o adam simdi sana backdoor unun kodunu mu versin?

Var bi suru Linux icin yapilmis program, postaci, Gtksozluk gibi...
Yani once bi arastirma yapmak lazim...

Gulmekten oteye gecmedi bu bende ama yine de=20
gereken seyin yapilmasinin gerektigine inaniyorum.=20
Ve bu konuda da elimden gelen yardimi yapabilirim.

Siseci.