[Linux] win2000 magazine

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 27 Jun 2001 - 21:32:40 EEST

pek cok arkadasin merak ettigi windows2000 magazine turkiye dergisi
editorden kosesindeki yaziyi

http://www.win2000mag.com.tr/interaktif/editorden.htm

adresinden okuyabilirsiniz.
bence hayatinda windows dan baska birsey gormemis (listedekilerin aksine)
kendine IT professional diyen biri sanirim.

ben cok onemsemedim sizede aynini tavsiye ederim ancak yazinin sonunda
ilgili sahsin mail adresi de mevcut onun iddialarina gerekli yanitlari bu
adresten de verebilirsiniz..

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.