[Linux] Re: Sblive (eskiden: IRQ problemi )

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Sat 23 Jun 2001 - 21:50:55 EEST

Cumartesi 23 Haziran 2001 13:21 tarihinde, bbolat şunları yazmıştı:

> implementation=uygulama is gorur mu? terimin ne anlattigini bilmiyorum, en
> yakin Tr. keilme de uygulama diye dusundum

implemantation, belli kuralları gerçekleştirecek araçları sağlayan uygulamadır,
bu bazan bir program değil bir donanım ya da bir kaç programı kapsayan bir aile de
olabiliyor...
Bu uzun tanımı tek veya 2 kelimeye indirgemek gerek. Ancak "uygulama" basitçe
"applicaton" karşılığı olduğundan pek uygun düşmüyor. Salt "gerçekleştirme" de
uygun düşmüyor. Oldukça zor bir sözcük Türkçe açısından...
Serdar bey boşuna 14*40 yıl köle olurum demiyor... :-)

Nilgün