[Linux]

From: feramus (cferamus@yahoo.com)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 23:37:11 EEST

Merhab

Geçenlerde sistemimi değiştirdim. seriden tcp/ip e geçtim.

Ana serverda sistem olarak sco 5.04 kullanıyorum.
ana makinaya iki ethernet taktım. her ikisinin ucuna birer hub. her hub dan
da makinaları client olarak bağladım. client ler server ile güzel güzel
haberleşiyor.
bir de her iki huba bağlı makinaları birer gurup olarak tanımlayıp güzel
güzel biribirilerini görmelerini sağladım.
ama ne yazıkki birinci hub a bağlı makinalar ikinci huba bağlı makinaları
görmüyor.
tüm clientlerin biribirini görmeleri için ne yapmalıyım. acaba ben hiç
olmayan bir şeyi mi yapmaya çalışıyorum.
serverdaki 1. ethernet 89.0.0.1
serverdaki 2. ethernet 192.0.0.1
bu arada clientlerden 1 tanesi linux kalanlar win95/98 vs..

diyelimki bunları güzel güzel konuşturdum. acaba bir win makina ile
internete bağlansam diğer tüm makinalara (linux ve sco server dahil)
internet hizmeti verebilirmiyim.

sevgiler

feramus