[Linux] Re: GNU/Linux Dergisi icin girisim!!

From: Mehmet Ozturk (mozturk@possible.com.tr)
Date: Fri 22 Jun 2001 - 13:42:50 EEST

Cok sevindirici haberler. Mutlaka kagit uzerine basilmasi daha buyuk
kitlelerin ilgisini cekmek acisindan cok onemlidir.

Ancak bu tur bir dergiyi ilk olarak elektronik ortamda (web sunucusu)
hazirlayip, elektronik mesaj yollayarak insanlarin ilgi ve dergi yayinina
katilimini bir olcebilirsek, sanirim bir sonraki adim olan yazili hale
gecerken yere daha saglam basacagimiza inaniyorum.

Mehmet Ozturk