[Linux] Re: floatin point vs gercel sayi

From: Vasif ısmailoglu (vasif21@istanbul.edu.tr)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 11:47:36 EEST

> Selamlar.

  Azerbaycanda kullanilan turkce ile bir katkida bulunalim dedim.
   Azerbaycanda bir tam sayi ve kesirli sayi kavrami var. Mesele
7 bir tam sayidir. 7.0 bir kesirli sayidir. Ben burada floating kelimesinin
kesirli manasina geldiyini dushunmekteyim. C ve C++ proqramcilari
daha iyi bilirler tabii. Ama C'de de float bir kesirli sayi demektir.

> Saygilarla

  Vasif Ismailoglu MD