[Linux] Re: mrtg

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 09:53:09 EEST

Merhabalar

routerin snmp ayarlarini yaptin mi

 ____________________________________

| Murat SULUHAN
| GLOBALSTAR - TE.SA.M. T.U.R.K. A.S.

|____________________________________

-----Original Message-----
From: linux-bounce@linux.org.tr [mailto:linux-bounce@linux.org.tr]On Behalf
Of Soydan RENKMEN
Sent: Wednesday, June 20, 2001 7:47 PM
To: linux@linux.org.tr
Subject: [Linux] mrtg

selam

redhat 7.1'e mrtg-2.9.6-2 kurdum.grafigine bakmak istedigim router
public RO olarak ayarli.cfgmaker public@routerin.ip.si yazdim bir
takim seyler yazdi bana ama sanirim bir seyleri eksik yaptim.birde html
dizinim default yerinde degil dolayisiyla mrtg dosyalari normal yeri
olan /var/www/html/mrtg altina atiyor.bunuda henuz degistirebilmis
degilim.mrtg nin konfigurasyonundan anlayan birisi bana bu konuda yardimci
olabilirse (adim adim ne yapacagim konusunda) sevinirim.yada bulamadim ama
bu konuda Turkce dokuman bulabilegim bir yer varsa yazarsaniz sevinirim.

sevgiler
soydan@renkmen.net