[Linux] "hot swap" problemi

From: Serhat Azgur (sazgur@stm.com.tr)
Date: Wed 20 Jun 2001 - 18:03:35 EEST

Merhaba,
HP Netserver LH Pro makinaya RedHat 6.1 kurmaya calisiyorum. Makinanin "hot
swap" 3 adet HD'ini birer birer takarak (her seferinde baska birisini, baska
slot'a yada ayni slot'a hic fark etmiyor) CD'den yukleme isini baslatiyorum.
Ilk HD'ye kolayca sistem kuruluyor. Ancak is diger HD'lere gelince, butun
sistem yuklendikten sonra "Performing Post Install Configuration" safhasinda
sistem kilitleniyor.
Daha once defalarca baska PC'lere RedHat 6.1'i kurdugum icin bir anlam
veremedim. Makinada bir sorun olsa ilk HD'ye sistemi kuramamam gerekir.
HD'lerin ucude original (HP marka) ve ayni ozelliklerde.
Boyle bir problemle karsilasmis arkadas varmi ??
Selam ve saygilar.
Serhat