[Linux] linux'da donma problemi

From: Bayram (bayramlinux@yahoo.com)
Date: Wed 20 Jun 2001 - 20:24:06 EEST

merhaba arkadaşlar, linux'u bilgisayarıma yükleyeli yaklaşık 2 ay falan
oldu herhalde. bilgisayarım pentium 166-mmx, 64 mb sdram(pci66) ve 15 gb
fujitsu hdd var. herneyse probleme geleyim. problemim linux'da internete
baglandiktan sonra ilk olarak netscape ile e-mailleri kontrol ediyorum
buraya kadar birşey yok ama ne zaman ki netscape ile herhangi bir web
sitesini gezmeye başladığımda bilgisayarımda donma oluyor ve hiç bir tuş
da işlemiyor. bilgisayarı resetlemek zorunda kalıyorum. üstelik gnome
sistem görüntüleyicisi memory'nin %95'inin kullanıldığını gösteriyor.
sorunun netscape ile ilgili olacağını sanmıyorum çünkü opera'da da
denedim yine donma oldu. çok program da açmıyorum sadece netscape
messanger ve navigator. acaba problem nerede ? yoksa 64 mb sdram
yetmiyor mu ? nasıl %95'i dolar anlamadım. yardımların için şimdiden
teşekkürler.
saygılarımla
bayram