[Linux] Re: IRQ problemi !!!!! :((((((((((((((( !!!!

From: Cem Kanioz (cem@aksistem.com.tr)
Date: Wed 20 Jun 2001 - 15:55:14 EEST

Merhabalar,
Ben mandrake hic kullanmadim ama;
sb live,asus gforce2 mx, hauppauge theatre tv/radio, external modem, webcam
go plus usb,(infrared portu calistirmayada calismaktayim henuz beceremedim
ama :) ) redhat 7.1 de sorunsuz kullaniyorum,
bütün bunlari kurarken sizinkilere benzer sorunlar yasadim.

tv karti ile ses karti birlikte anlasamadilar ilk once tv karti taktigimda
ses karti cikarildi diyordu,
ses kartini ve tv kartini cikardim makinayi boot ettim sonra makinaya ses
kartini taktigimda kudzu ses kartini buldugunu ama pnpos un biosdan enable
oldugundan kuramayacagini soyledi bunun uzerine biosdan kapattim pnpos u ses
karti sorunsuz kurrluldu tv kartini taktim onuda gordu ama bu seferde 2
dakkada bi kilitleniyordu sistem bu sefer tüm psi slotlarti denedim sonuc
ayni idi bende biosdan pnpos u actim ve ses karti ve tv karti hic sorunsuz
calismaya basladi anlamsiz gibi ama ise yaradi, isin ilginc yani irq lari
falani filani oncekinden farkli degildi.

Redhat71 deki kudzu baya iyi calisiyor denedinizmi bilmiyorum ama denemedi
iseniz tavsiyue ediyorum redhat7.1 i

ise yarayabilir benim bordumda sizinki ile ayni chipsete sahip asuscusl2

denemeye karar verirseniz ozel olarak maillesebiliriz elimden gelen yardimi
yapmaya calisirim.

Kolay gelsin,

ps: Pes etmek yok teslim olmak yok. :)

Cem Kanioz