[Linux] Re: IRQ problemi !!!!! :((((((((((((((( !!!!

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Wed 20 Jun 2001 - 15:30:33 EEST

Tekrar merhabalar

IRQ problemimde yeni bir bilgi, bilmiyorum ise yarar mi

Sistemde herhangi bir irq cakismasi yok. IRQ 10 kullanan live ile
konsolda mp3 dinleyebiliyorum. Ancak bi konsolda mpg123 ile mp3
dinlerken baska bir konsola gecip xinit calistirdim, ve butun sistemim
kilitlendi. XFree nin loglarina baktim, bus scan yaparken tv kartimi
ses kartimi ve ekran kartimi buluyor, ve PCI 02:00:0 (dogru yazdiysam)
olan ekran kartimi kullaniyor, kartla ilgili buldugu butun veriler
normal. Live la ilgili bir bilgi de, kilitlenmesi ile ilgili bir bilgi
de bulamadim. Tek bildigim, X windows (4.0.3 ve daha nvidia nin
sitesindeki driverlarini yuklemedim) calistirdiktan sonra ses kartima elveda
diyorum....

Windows bana hic problem cikarmiyor, bu kadar sevdigim linux icin bu
kadar zamandir surunuyorum ama hic bir iyi isaret yok. 4 kere linux
kurdum, yeter artik kurmayacagim bastan, sorun nasilsa duzelmiyo. Ses
kartini da "bozuk bu degistirin" deme gibi bir sansim yok cunku adam
bir windows makinaya takicak ve sakir sakir calistiracak......

Lutfen yardim edin, ben kendi basima cozemedim bir turlu.

Not: Board intel i815, en son biosu update edilmis durumda, onboard
     ses karti disable.

 Onur