[Linux] Re: Teknik servis standardi...

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 17:58:31 EEST

Selamlar..

Bu tartismayi kendi listesine ceksek daha guzle olacak gibi. Bu konu
mutlaka uzerine basmamiz gereken bir konu. Kendi aramizda cozemezsek,
baskalarininkini hic cozemeyiz.

http://liste.linux.org.tr

Kisaca sunu soyleyeyim. Standart koymasi gereken kurumlarin horlamasi
taa buralardan duyuldugu icin boyle bir girisim geldi aklima. Hala tam
anlamiyla bir Turkce Font standardimiz olmayisindan bir sey
cikarabiliyormusunuz ?

Bence biz bir standart cikaralim, onlar hazira konmayi sever. Listede
isletmesinde Linux/UNIX kullanan kurumlar varsa onlarin beklentilerini
bilmek bizim icin vazgecilmez bir kaynak. Cok iyi bir linux'cu (!), bir
hayli iyi bir IRIX'cidir (!) gibi bir tezim var, en azindan bir MCSE'ye
gore bin kere iyidir gibi. Biz hep self servise alistigimizdan bizce
sorun yok. Ama benim patronum "Yarin sen gidince bu alete bir sey
olursa, kime yaptiririz" kaygisini bolca dile getiriyor. Sadece bu
nedenle 10 kat az kabiliyetli ama 100 kez pahali NT'ye gozunu dikiyor.
Neymis, DEHA Bilgisayar MS'nin sertifikali seysiymis.. Bu arada hic
sertifika almak istemedigi halde, Linux dersi vermem icin beni ikna
etmeye calisan bilgisayarcilar da var. Burasi Sivas. Burasi dagin basi.
Burada Windows'u bile dogru durust kuran, (o MS sertifikali firma da
dahil, veriyorlar 15-17 yasindaki elemanlara bitiriyorlar isi.) bir
firma bile yokken hemde. Demekki artik Linux birseyler istiyor. Linux
simdi yeni doguyor..

Bilmem gorebiliyormusunuz ?

Saygi ve sevgiler.

PS: Sevgili Egemen, bu konuda cok tutarli, objektif bakan gorusleriniz
var. Bu nedenle sizi o listeye uye yapmak isterim, affiniza siginarak.
Sizi bu konuda gayet ciddi ve samimi gordugum icin, yardimlariniz icin
listemize davet ediyorum.