[Linux] Re: Teknik servis standardi...

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 20 Jun 2001 - 02:47:10 EEST

enstitulerin, ureticilerin devlet kuruluslari oldugunu mu soyluyorsunuz.

ulkemizdeki ornekler tubitak ve tse oldugu icin onlair verdim.akla gelen ilk
orneklerdi.

sertifikasyonu yapacak kurumun kendini ispatlamis bir anlamda sertifikalamis
olmasi gerekmezmi ?

LKD nin verdigi sertifikanin gecerli olmasini nasil saglayacaksiniz ?

benim derdim sertifika verecek kurumun bir enstitu , sertifikasyon verebilme
kabiliyetinde olmasi gerektigini anlatabilmek idi. hem teknik hem idari hem
akademik hemde etik acidan boyle olmasi gerekir.

yoksa bir sertifikasyon olayinin devletci yaklasimla ne ilgisi var
anlayamadim ? sapla samani birbirine karistirmayalim lutfen

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanılmaz, yanılgıya düşen yalnızca kendi
sonuçlarını doğuran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararınızdır.