[Linux] Re: Teknik servis standardi...

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 16:04:37 EEST

Selamlar..

--- Irfan_MACİT <imacit@mail.cu.edu.tr> wrote:

> Merhaba,
> Egemen bey katiliyorum,
> konuldugunda
> bunun icin bir fizibilite, oncalisma ve/veya yararlarini ortaya
> koyacak
> calismalar yapilmasi iyi olur.
> hicbir
> birlikte
> TSE de boyle bir calisma yapmak bildigim kadariyla imkansiz ....
> yonetmelikler vs, ama TBD - TBV - Tubitak gibi, yonetmeliklerinde
> bizim
> onerecegimiz standartlarin onayina acik kurallari olan kurumlardan
> [...]

Bunun icin, birseyler yapmak isteyen herkesi teknikdestek-cg listesine
bekliyoruz. http://liste.linux.org.tr Ben umitliyim. Basit bir ornek
vereyim.

Ornegin Sabanci Universitesi bir eleman ilaninda "LKD101 - Linux Sistem
Yöneticisi sertifikasina sahip olmak tercih sebebidir" yazsa,
Gecenlerde Maliye'nin ve TUBITAK'in eleman araniyor ilanlari var
deniyordu. Burada "Linux'ta, Unix'te tecrubeli ..." Ben Linux'ta
tecrubeliyim. Ne yaptin ? xgammon'da dunya rekoru kirdim !... Yani
bizim olmasi gereken standartlari belirlememiz sanirim herkesin isine
yarayacak. Boyle bir-iki kurum "gerek-sart kosul" bile degil, "tercih
sebebi" olarak bunu desteklesin, bakin nasil her yere 3 Ayda
windows-excel-word ogreten kurslar gibi Linux ogreten kurslar aciliyor.

Eger inanirsak basaririz. Bence bu ls komutunu Turkce yapmaktan da
kolay. Asil zorlugu insanlari ikna etmekte cekecegiz, fakat bu da
asilacaktir. Ben inaniyorum.

Saygi ve sevgiler..